Jestem magistrem psychologii o specjalności klinicznej, ukończonej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Posiadam certyfikat trenerki umiejętności społecznych, a obecnie jestem w trakcie całościowego, 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, akredytowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Doświadczenie zawodowe z dziećmi zdobyłam, pracując jako terapeuta środowiskowy, gdzie udzielałam wsparcia emocjonalnego i psychologicznego dzieciom w ich naturalnym otoczeniu – miejscach, w których uczą się, bawią i rozwijają. W ramach stażu współpracowałam z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną nr 23 oraz nr 17. Moja współpraca z ASAN rozpoczęła się od stażu, który znacząco poszerzył moje kompetencje, wykorzystywane obecnie w codziennej pracy zawodowej. Regularnie rozwijam swoje umiejętności, uczestnicząc w kursach i szkoleniach organizowanych przez szkołę psychoterapii DIALOG.
Obecnie pracuję w przedszkolu, gdzie prowadzę zajęcia wspierające rozwój dzieci z autyzmem oraz niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Realizuję również indywidualne zajęcia terapeutyczne dostosowane do potrzeb dzieci objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną, wspierając je w pokonywaniu trudności i rozwijaniu umiejętności.
Wybrane kursy i szkolenia:
* Wspieranie rozwoju i terapia dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
* Jak przeprowadzić interwencję kryzysową wobec dziecka/nastolatka, który chce odebrać sobie życie?
* Jak pracować z pacjentem, który żyje w ciągłym lęku i zmartwieniu?
* Jak pracować z pacjentem, korzystając z jego zasobów i mocnych stron?
* Czym jest depresja i pracować z jej objawami na różnych etapach jej nasilenia?
* Jak pracować terapeutycznie z pacjentami zmagającymi się z otyłością?
* Jak diagnozować i rozmawiać z pacjentami o traumie?
* Jak pomóc pacjentowi radzić sobie z emocjami w najtrudniejszych sytuacjach życiowych? Podstawy RTZ.
* Jak pracować z ciałem w psychoterapii traumy?
* Jak być specjalistą LGBT+ Friendly
* Podstawy terapii Ericksonowskiej.
* Pacjent, który zgłasza molestowanie i mobbing w pracy
Moja praca opiera się na indywidualnym podejściu, uwzględniającym potrzeby i możliwości każdego dziecka. Dzięki zdobytemu doświadczeniu i systematycznemu podnoszeniu kwalifikacji, skutecznie wspieram dzieci w ich rozwoju oraz pokonywaniu trudności.