Pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej I i II stopnia, certyfikowany terapeuta ręki I i II stopnia, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej.
Od prawie dekady, na co dzień pracuję jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w jednej z warszawskich szkół. Przez dwa lata pełniłam funkcję wicedyrektora. Zawodowo związana jestem również ze Stowarzyszeniem Pomocy Osobom z Autyzmem i Zespołem Aspergera ASPI, gdzie podczas wakacyjnych turnusów rehabilitacyjnych mam przyjemność współpracować w charakterze terapeuty z dziećmi i młodzieżą z ASD.
Wykształcenie:
Wszechnica Polska Akademia Nauk Stosowanych w Warszawie, studia podyplomowe z zakresu Edukacji w kontekście migracji. Praca z grupą wielokulturową w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Otwarcie na język i kulturę.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, studia podyplomowe z zakresu Zarządzania w systemie oświaty.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, studia podyplomowe z zakresu Diagnozy i terapii dzieci
z zaburzeniami integracji sensorycznej.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, studia podyplomowe z zakresu Edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych intelektualnie z autyzmem.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, studia podyplomowe z zakresu Edukacji przedszkolnej
i wczesnoszkolnej.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, tytuł magistra pedagogiki specjalnej, specjalność: terapia pedagogiczna. Kwalifikacje nauczycielskie. Kwalifikacje do prowadzenia zajęć WWR.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, tytuł licencjata pedagogiki specjalnej specjalność: pedagogika resocjalizacyjna. Moduł pedagogika opiekuńczo – wychowawcza. Kwalifikacje nauczycielskie. Kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu socjoterapii.
Kursy, szkolenia i konferencje:
Integracja Bilateralna Program Szkolny;
Bateria Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej;
Neurobiologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej;
Diagnoza i Terapia Ręki – szkolenie I i II stopnia;
Move to Learn® – Ruch dla Uczenia się;
Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio-i sześcioletnich – wersja S;
Bateria metod diagnozy niepowodzeń szkolnych u dzieci ośmioletnich – wersja S;
Bateria metod diagnozy niepowodzeń szkolnych uczniów w wieku 10-12 lat – wersja S;
Międzynarodowa Konferencja Naukowo – Szkoleniowa „Wyzwania XXI wieku
w diagnozie i terapii zaburzeń przetwarzania sensorycznego” zorganizowana przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej;
Międzynarodowa konferencja „Wokół Praw Dziecka” zorganizowana przez Polski Komitet OMEP;
Międzynarodowa konferencja szkoleniowa „Specjalne Potrzeby Edukacyjne – wyzwania dla teorii i praktyki” zorganizowana przez Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Zainteresowania:
Pedagogika Resocjalizacyjna;
Edukacja ucznia zdolnego;
Zaburzenia ASD;
Terapia Pedagogiczna;
Metoda Integracji Sensorycznej.