Search

Małgorzata Nowakowska Bubak

Pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki,, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej

Pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej I i II stopnia, certyfikowany terapeuta ręki I i II stopnia, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej.

Od prawie dekady, na co dzień pracuję jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w jednej z warszawskich szkół. Przez dwa lata pełniłam funkcję wicedyrektora. Zawodowo związana jestem również ze Stowarzyszeniem Pomocy Osobom z Autyzmem i Zespołem Aspergera ASPI, gdzie podczas wakacyjnych turnusów rehabilitacyjnych mam przyjemność współpracować w charakterze terapeuty z dziećmi i młodzieżą z ASD.

Wykształcenie:

  • Wszechnica Polska Akademia Nauk Stosowanych w Warszawie, studia podyplomowe z zakresu Edukacji w kontekście migracji. Praca z grupą wielokulturową w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Otwarcie na język i kulturę.

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, studia podyplomowe z zakresu Zarządzania w systemie oświaty.

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, studia podyplomowe z zakresu Diagnozy i terapii dzieci
    z zaburzeniami integracji sensorycznej.

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, studia podyplomowe z zakresu Edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych intelektualnie z autyzmem.

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, studia podyplomowe z zakresu Edukacji przedszkolnej
    i wczesnoszkolnej.

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, tytuł magistra pedagogiki specjalnej, specjalność: terapia pedagogiczna. Kwalifikacje nauczycielskie. Kwalifikacje do prowadzenia zajęć WWR.

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, Wydział Nauk Pedagogicznych, tytuł licencjata pedagogiki specjalnej specjalność: pedagogika resocjalizacyjna. Moduł pedagogika opiekuńczo – wychowawcza. Kwalifikacje nauczycielskie. Kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu socjoterapii.

Kursy, szkolenia i konferencje:

  • Integracja Bilateralna Program Szkolny;

  • Bateria Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej;

  • Neurobiologiczne Podstawy Integracji Sensorycznej;

  • Diagnoza i Terapia Ręki – szkolenie I i II stopnia;

  • Move to Learn® – Ruch dla Uczenia się;

  • Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio-i sześcioletnich – wersja S;

  • Bateria metod diagnozy niepowodzeń szkolnych u dzieci ośmioletnich – wersja S;

  • Bateria metod diagnozy niepowodzeń szkolnych uczniów w wieku 10-12 lat – wersja S;

  • Międzynarodowa Konferencja Naukowo – Szkoleniowa „Wyzwania XXI wieku
    w diagnozie i terapii zaburzeń przetwarzania sensorycznego” zorganizowana przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej;

  • Międzynarodowa konferencja „Wokół Praw Dziecka” zorganizowana przez Polski Komitet OMEP;

  • Międzynarodowa konferencja szkoleniowa „Specjalne Potrzeby Edukacyjne – wyzwania dla teorii i praktyki” zorganizowana przez Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.

Zainteresowania:

  • Pedagogika Resocjalizacyjna;

  • Edukacja ucznia zdolnego;

  • Zaburzenia ASD;

  • Terapia Pedagogiczna;

  • Metoda Integracji Sensorycznej.

Małgorzata Nowakowska Bubak