Ośrodek Asan

ASAN – Centrum Wspomagania Rozwojukieruje swoją ofertę do rodziców dzieci, wykazujących nieprawidłowości rozwojowe oraz dzieci z zaburzeniami rozwojowymi o różnych przyczynach. Jeżeli czujesz, że rozwój Twojego dziecka może być nieprawidłowy zasięgnij porady specjalisty. Zaprzecz podejrzeniom lub jak najwcześniej rozpocznij terapię redukującą nieprawidłowości rozwojowe, których skorygowanie w późniejszym wieku może okazać się trudne lub niemożliwe. Nasza oferta skierowana jest do dzieci z: autyzmem Zespołem Aspergera Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju trudnościami edukacyjnymi trudnościami w nawiązywaniu kontaktów rówieśniczych nieśmiałych lub wycofanych

Nasza oferta skierowana jest do dzieci z:

  • autyzmem
  • Zespołem Aspergera
  • Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju
  • trudnościami edukacyjnymi
  • trudnościami w nawiązywaniu kontaktów rówieśniczych
  • nieśmiałych lub wycofanych

Specjaliści Asan

Natalia Wasilewska-Bachura

Natalia Wasilewska-Bachura

psycholog, pedagog specjalny, terapeuta dzieci i młodzieży

Motto mojej aktywności i działalności zawodowej:

Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.”

(Janusz. Korczak)

Mam wieloletnie doświadczenie w terapii dzieci i młodzieży w wieku szkolnym i przedszkolnym. Ukończyłam magisterskie studia psychologiczne – specjalizacja Społeczna Psychologia Kliniczna i Psychologia Kliniczna w obszarze medycyny oraz magisterskie studia na kierunku pedagogika – specjalizacja Resocjalizacja Osób Nieprzystosowanych Społecznie.

Odbyłam szereg praktyk w placówkach oświatowych, interwencyjnych, leczniczych oraz zdrowia psychicznego na rzecz pacjenta, dziecka i jego rodziny (m.in. Ośrodek Wczesnej Interwencji Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną, Warszawski Oddział Terenowy Krajowego Towarzystwa Autyzmu i wiele innych). Ukończyłam również studia podyplomowe, kursy
i szkolenia oraz aktywnie uczestniczę w naukowych konferencjach, warsztatach i grupach wsparcia dla psychologów i pedagogów. Uzyskałam m.in. certyfikaty: trenera rozwoju poznawczego i emocjonalnego dzieci i młodzieży oraz trenera grupowego i praktyka treningu zastępowania agresji (AMITY ART). Posiadam uprawnienia z zakresu oligofrenopedagogiki oraz terapii pedagogicznej z elementami wczesnego wspomagania w rozwoju. Uczestniczyłam także w treningu interpersonalnym w Instytucie Psychologii Zdrowia.

Jako psycholog obejmuję opieką i pomocą psychologiczno-pedagogiczną wychowanków funkcjonujących na poziomie niepełnosprawności intelektualnej w stopniu lekkim i umiarkowanym oraz z całościowymi zaburzeniami w rozwoju. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą wymagającymi zastosowania alternatywnych i wspomagających metod komunikacji, zagrożonych niedostosowaniem społecznym,
z Zespołem Downa oraz przejawiającymi zaburzenia psychiczne. Metody i formy pracy terapeutycznej staram się dostosować do indywidualnych predyspozycji i możliwości psychofizycznych, potrzeb, uwarunkowań oraz przejawianych trudności. Dążę do przygotowania moich podopiecznych do samodzielnego udziału w życiu społecznym i zawodowym.

W mojej pracy istotne znaczenie mają relacje z rodzicami oparte na zasadach pozytywnej motywacji, partnerstwa, jedności oddziaływań i systematycznej współpracy. Przenoszenie na teren domu rodzinnego oddziaływań rozpoczętych na zajęciach zapewnia ciągłość terapii, zwiększa jej efektywność i stanowi podstawowy warunek osiągania pozytywnych rezultatów w procesie terapeutyczno-wychowawczym

Cechuje mnie cierpliwość i empatia dla moich podopiecznych, chęć przebywania z nimi i towarzyszenia im
w codziennych radościach i trudnościach. Dużym wyróżnieniem jest dla mnie przyznanie w 2019 roku: Nagrody Starosty Piaseczyńskiego z okazji Dnia Edukacji Narodowej, za wzorowe wypełnianie funkcji psychologa uczniów ze specjalnymi potrzebami oraz podziękowania za działania na rzecz rozwoju mediacji rówieśniczej
w konkursie im. Joanny Kubiak „Nauczyciel-Mediator”.

W ASAN Centrum pracuję w obszarach:

– konsultacje psychologiczne z rodzicami/dziećmi;
– zajęcia indywidualne z psychologiem/w parze;
– zajęcia grupowe: treningi stymulujące rozwój poznawczy i emocjonalny dzieci/młodzieży
– przygotowanie opinii;
– zajęcia rewalidacyjne, z zakresu terapii pedagogiczn

Izabela Szymańska

Izabela Szymańska

logopeda ogólny i kliniczny, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki, prowadząca elektrostymulację

Jestem absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna. Doświadczenie zdobywałam zarówno w placówkach oświatowych (żłobki, przedszkola, przedszkola specjalne, szkoły), jak i medycznych (oddziały neurologiczne, udarowe, neonatologiczne, otorynolaryngologiczne, poradnie przyszpitalne).

W pracy skupiam się na holistycznym podejściu do pacjenta i odnalezieniu przyczyny występującego zaburzenia, a tym samym postawieniu prawidłowej diagnozy i zaplanowaniu możliwie najlepszej terapii. Podążając za potrzebami dziecka wspieram je w jego rozwoju i motywuję do efektywnej pracy.

Ćwiczenia logopedyczne wspomagam elektrostymulacją, masażem logopedycznym i terapią miofunkcjonalną.

Ukończyłam następujące szkolenia:

  • MFT 9-99 sTars – Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99” ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg A. Kittel

  • Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii – podejście praktyczne

  • Holistyczne podejście do terapii zaburzeń czynnościowych

  • Terapia ręki i stopy I i II stopnia

  • Małe i duże dziecko z autyzmem u logopedy. Komunikacja i język.

  • Ankyloglosja – wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i po zabiegu

  • Diagnoza opóźnionego rozwoju mowy

  • Terapia opóźnionego rozwoju mowy

  • Badanie logopedyczne noworodków i niemowląt

  • Zajęcia logopedyczne jako forma pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce oświatowej

  • Rozwój mowy w 1 roku życia

  • Aktywności logopedyczne w przypadku opóźnionego rozwoju mowy – przykłady zabaw

  • Zajęcia logopedyczne jako forma pomocy psychologicznopedagogicznej w placówce oświatowej

  • Poczytaj mi mamo” – pozytywne aspekty czytania

  • Terapia opóźnionego rozwoju mowy
  • Badanie logopedyczne noworodków i niemowląt
  • Zajęcia logopedyczne jako forma pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce oświatowej
  • Rozwój mowy w 1 roku życia
  • „Poczytaj mi mamo” – pozytywne aspekty czytania.

Sandra Burzańska

magister psychologii z 10 letnim doświadczeniem w pracy terapeutycznej.

Absolwentka studiów podyplomowych z Przygotowania Pedagogicznego na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych z Logopedii w Akademii Pedagogiki Specjalnej. Specjalizuje się w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu. Zwiększała swoje kompetencje podczas stażów terapeutycznych m.in w Fundacji Krok po kroku oraz Fundacji Synapsis. Doświadczanie zawodowe zdobywała w placówkach integracyjnych oraz specjalistycznych. Wzbogacała swoją wiedzę biorąc udział w wielu kursach, szkoleniach oraz warsztatach m.in: Trening umiejętności społecznych, Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne, Diagnoza za pomocą narzędzia Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego, Terapia ręki, PEP – 3 – PL oraz Skala Inteligencji Stanford Binet – 5.

Marta Zasada

fizjoterapeutka, terapeutka Integracji Sensorycznej
Magister fizjoterapii, absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Posiada prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty o numerze 21579. Obecnie w trakcie Pomagisterskiego Studium Logopedycznego na SWPS w Warszawie. Pasjonatka górskich podróży, w trakcie zdobywania Diademu Polskich Gór. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas pracy m.in. w Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „Edukacja” w Warszawie, Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym w Warszawie, Klinice Budzik oraz Ośrodku Rehabilitacji CEMICUS. W swojej pracy korzysta z wiedzy zdobytej na licznych kursach i szkoleniach z zakresu pediatrii i neurologii, którą systematycznie poszerza. Wyróżnia ją nacisk na indywidualne podejście do każdego pacjenta. Uczestnictwo w wybranych kursach i szkoleniach:

 

  • Neurofizjologiczne podstawy integracji sensorycznej – I stopień (Rehamax)
  • Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia – II stopień (Rehamax)
  • Terapia ręki – I i II stopień (Acentrum)
  • Terapia ręki jako ważny element terapii zajęciowej (Centrum Intensywnej Terapii OLINEK)
  • Instruktor rekreacji ruchowej – specjalizacja: gimnastyka korekcyjna (Centrum Kształceni Kadr Sportowych)
  • Wprowadzenie do komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką
  • niepełnosprawnością – I i II stopień (GADATEK Centrum Rozwoju Porozumiewania)
  •  Badanie dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym (MPD) pod kątem analizy chodu (Ośrodek Neurorehabilitacji)
  • Obserwacja kliniczna SI w aspekcie fizjoterapeutycznym” – Fundacja OKNO

 

Aleksandra Włodarska

Aleksandra Włodarska

psycholog
Posiadam tytuł magistra psychologii ze specjalnością kliniczną uzyskany na Akademii
Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.

Moją pasją i główną misją jest pomaganie ludziom w radzeniu sobie z życiowymi trudnościami, rozwijanie ich potencjału oraz wspieranie zdrowia psychicznego i emocjonalnego. Od najmłodszych lat czerpałam satysfakcję z niesienia pomocy innym w rozwiązywaniu problemów. Psychologia pozwala mi wykorzystać tę umiejętność i przyczynić się do poprawy życia innych osób. Zawsze czułam się blisko innych ludzi i interesowały mnie ich historie, wyzwania i sukcesy. Moje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam pracując jako Terapeuta Środowiskowy. Wykonując ten zawód nadrzędnym celem jest dostarczanie dzieciom wsparcia emocjonalnego i psychologicznego w ich naturalnym otoczeniu, czyli w miejscach, gdzie się uczą, bawią i rozwijają. To podejście pozwala mi lepiej zrozumieć ich indywidualne potrzeby i wyzwania, a także budować zaufanie, które jest kluczowe w procesie terapeutycznym. W ramach stażu współpracowałam z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną nr 23 oraz Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną nr 17.W ciągu ostatnich kilku tygodni aktywnie uczestniczę w różnych kursach oferowanych przez szkołę psychoterapii DIALOG. Odbywam również szkolenie na Trenera Umiejętności Społecznych. Moją przygodę z ASAN rozpoczęłam jako stażystka, co znacząco poszerzyło moje kompetencje, które teraz z powodzeniem wykorzystuje w codziennej praktyce zawodowej. Uczestnictwo w wybranych kursach i szkoleniach:

  • JAK BYĆ SPECJALISTĄ LGBT+ FRIENDLY.
  • JAK POMÓC PACJENTOWI RADZIĆ SOBIE Z EMOCJAMI W NAJTRUDNIEJSZYCH SYTUACJACH ŻYCIOWYCH? PODSTAWY RTZ.
  • JAK PRACOWAĆ Z CIAŁEM W PSYCHOTERAPII TRAUMY?
  • JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM, KORZYSTAJĄC Z JEGO ZASOBÓW I
  • MOCNYCH STRON?
  • PODSTAWY TERAPII ERICKSONOWSKIEJ.
  • JAK PRZEPROWADZIĆ INTERWENCJĘ KRYZYSOWĄ WOBEC
  • DZIECKA/NASTOLATKA, KTÓRY CHCE ODEBRAĆ SOBIE ŻYCIE?
  • JAK DIAGNOZOWAĆ I ROZMAWIAĆ Z PACJENTAMI O TRAUMIE?
  • CZYM JEST DEPRESJA I JAK PRACOWAĆ Z JEJ OBJAWAMI NA RÓŻNYCH ETAPACH JEJ NASILENIA?
  • JAK PRACOWAĆ TERAPEUTYCZNIE Z PACJENTEM ZMAGAJĄCYM SIĘ Z OTYŁOŚCIĄ?
  • JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM, KTÓRY ŻYJE W CIĄGŁYM LĘKU IZMWARTWIENIU?
  • PACJENT, KTÓRY ZGŁASZA MOLESTOWANIE I MOBBING W PRACY.
  • WSPIERANIE ROZWOJU I TERAPIA DZIECI Z ZABURZENIAMI ZE
  • SPEKTRUM AUTYZMU
Małgorzata Stolarska

Małgorzata Stolarska

Psycholog, Terapeutka dzieci i młodzieży
W 2022 roku ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywam od 2018 roku. Współpracowałam ze żłobkiem i przedszkolem integracyjnym oraz terapeutycznym. Przez 2 lata prowadziłam terapię indywidualną dzieci w spektrum autyzmu metodą Stosowanej Analizy Zachowania. Przez półtora roku pracowałam w Poradni i Ośrodku Terapeutycznym, gdzie prowadziłam konsultacje oraz terapię dzieci w spektrum autyzmu, ADHD oraz z zaburzeniami lękowymi (w tym mutyzm) w wieku 2,5-10 lat. Mam również doświadczenie w prowadzeniu grupowych zajęć TUS dla dzieci, a także zajęć TUS dla niewerbalnych nastolatków z wykorzystaniem komunikacji alternatywnej.
Współpracowałam również z publiczną Poradnią Psychologiczno-Psychoterepeutyczną, gdzie prowadziłam konsultacje oraz poradnictwo psychologiczne dla nastolatków.
Od września 2023 jestem studentką Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w Ośrodku Regeneracja (przy Laboratorium Psychoedukacji).
Współpracuję, z Dziecięcym Szpitalem „Kopernik”, gdzie prowadzę terapię, konsultacje indywidualne u grupy TUS.
Jestem zwolenniczką pracy na relacji i podążaniu za dzieckiem i jego potrzebami z jednoczesną otwartością na integrowanie różnych metod terapeutycznych. Niezbędna w terapii dzieci i młodzieży jest dla mnie regularna współpraca z rodzicami, bez której trudno jest mi sobie wyobrazić skuteczną terapię.
Anna Matlak

Anna Matlak

Logopeda

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Przez 5 lat studiowałam logopedię (najpierw studia licencjackie, później magisterskie).
Zagadnienia związane z rozwojem dziecka od zawsze mnie interesowały, dlatego logopedia jest dla mnie pasją. W pracy lubię podążać za dzieckiem i jego zainteresowaniami oraz potrzebami.
Swoją wiedzę oraz doświadczenie poszerzałam na studiach, praktykach w placówkach oświatowych, szkoleniach oraz webinariach, m. in.:
„Problemy diagnostyczne w przypadku afazji u osób dorosłych”
„Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym”
„Dziecko z orzeczeniem w terapii logopedycznej”
„Pacjent z zaburzeniem funkcjonowania stawu żuchwowo-skroniowego u logopedy”.

Aleksandra Bierska

Aleksandra Bierska

terapeutka SI, pedagog specjalny, surdopedagog, nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Skończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach oraz magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, a także studia podyplomowe w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Jestem terapeutką SI, suropedagogiem oraz pedagogiem specjalnym.
Od 6 lat pracuję w przedszkolu jako wychowawca: każdego dnia staram się dbać zarówno o rozwój osobisty, jak i zawodowy, dzieki czemu praca z dziećmi jest nie tylko przyjemnością, ale również realnie widocznym efektem pracy wychowawczo – dydaktycznej i terapeutycznej.  Praca z ludźmi, a zwłaszcza tak małymi to wielkie wyzwanie, dlatego kluczowe jest dla mnie indywidualne podejście do każdego dziecka, co wiąże sie z widocznymi efektami i wielka radością. Staram się, aby w gabinecie zawsze panowała ciepła i miła atmosfera, w której zarówno dziecko jak i rodzic będą czuli się komfortowo

Agnieszka Grom

Grom Agnieszka

pedagożka, terapeutka pedagogiczna, terapeutka osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, nauczycielka wczesnoszkolna i przedszkolna,

Trener Regulacji Emocji, Trener Umiejętności Społecznych, Praktyk Metody Kids’ Skills.Jestem absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka na kierunkach: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z edukacją włączającą, diagnoza i terapia pedagogiczna oraz diagnoza, terapia, wsparcie i edukacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Na co dzień pracuję w nurcie edukacji alternatywnej. Jako terapeutka prowadzę zarówno terapie indywidualne jak i grupowe .Swoje doświadczenie zdobywałam na licznych praktykach w przedszkolach, szkołach, klasach integracyjnych oraz w ASANie a także uczestnicząc w konferencjach i szkoleniach ( m.in. szkolenia z zakresu regulacji emocji, dziecięcej matematyki, agresji w szkole, wspierania rozwoju społeczno- emocjonalnego dzieci i młodzieży , pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, bajkoterapii, muzykoterapii, metodzie STEAM)W wolnych chwilach prowadzę edukacyjnego instagrama @ogrom_inspiracji a także podcast – o edukacji przy kawie gdzie dziele się swoimi sposobami na pracę z Dziećmi.

Justyna Iwańska

Justyna Iwańska

psycholog, pedagog specjalny, terapeuta dzieci i młodzieży
Jestem absolwentką psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS. Ponadto ukończyłam studia podyplomowe na kierunku „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.
Doświadczenie w pracy z zakresu pomocy psychologicznej oraz terapeutycznej zdobywałam w Centrum Praw Kobiet, Stowarzyszeniu Terapeutów, Centrum Wspomagania Rozwoju Asan oraz w Interdyscyplinarnym Centrum Stosowanych Badań Poznawczych (ICACS).
Obecnie na co dzień pracuję w szkole specjalnej z młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną i z autyzmem. Dodatkowo prowadzę indywidualne zajęcia terapeutyczne z zakresu pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz Trening Umiejętności Społecznych.

 

Ukończyłam następujące Szkolenia:
  • „Trener Tus – stopień 1”
  • „Trener TUS osób z autyzmem I zespołem Aspergera – stopień 2”
  • „Trening Umiejętności Społecznych jako forma terapii grupowej dzieci i młodzieży z trudnościami społecznymi”
  • „Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z grupą”
  • „Makaton”, szkolenie podstawowe i zaawansowane
  • „Techniki wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem”
  • „Profil Psychoedukacyjny PEP-R jako podstawa konstruowania planu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami rozwoju”
  • „Jak efektywnie pracować dzieckiem z autyzmem w nurcie Stosowanej Analizy Zachowania. Czyli terapia behawioralna w praktyce”
  • “Szkolenie uzupełniające. Terapia mutyzmu selektywnego w podejściu poznawczo-behawioralnym”
  • “Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, Wersja polska (PEP-3-PL) w diagnozie funkcjonalnej dzieci ze spektrum autyzmu”.
Dorota Papierska

Dorota Papierska

pedagog zdolności, terapeuta TUS, terapeuta ręki i grafomotoryki, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, terapeuta dzieci

Ukończyłam pedagogikę na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Posiadam wykształcenie z edukacji wczesnoszkolnej i korekcyjnej, pedagogiki szkolnej i pedagogiki zdolności. Mam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Przez cały czas rozwijam swoje kompetencje i zainteresowania biorąc udział w licznych kursach, szkoleniach i webinariach np.:

– Terapia ręki I i II stopień

– Trener Grafomotoryki

– Trening Umiejętności Społecznych

– Trening Kontroli Złości

– Trener Funkcji Poznawczych

– Program Przyjaciele Zippiego

W pracy z młodymi ludźmi bardzo ważne są dwa podejścia, indywidualne oraz holistyczne. Podejście indywidualne pozwala pomóc dziecku w zmniejszeniu jego trudności edukacyjnych bądź rozwijaniu pasji, zdolności i myślenia dywergencyjnego. Drugie podejście, holistyczne jest równie ważne w życiu młodego człowieka. Już od najmłodszych lat uczymy dzieci współpracy, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, jednak nie zawsze dziecko jest w stanie samodzielnie poradzić sobie ze swoimi emocjami,  wyrazić siebie, przekazać swoje potrzeby. Czasami coś je wystraszy, zniechęci lub zwyczajnie jest nieśmiałe. Dlatego, dzięki wsparciu pedagogów, możemy kształcić wśród dzieci samodzielność myślenia, radzenia sobie z emocjami i odczytywania ich, wyrażenia siebie i swoich potrzeb. W skrócie, wspomagamy dziecko w prawidłowym rozwoju umiejętności społecznych, jak i edukacyjnych.

Praca z dzieckiem sprawia mi wiele radości. Lubię to robić, zwłaszcza, gdy ja, dziecko oraz rodzice widzą rezultat ciężkiej pracy. Uśmiech zadowolonego dziecka z efektów swojej pracy jest bezcenny

Kowalik Tomasz

Terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki

Ukończyłem studia magisterskie na kierunku

Tomasz Kowalik
Tomasz Kowalik

Pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną na Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywam od 2014 roku. Pracowałem jako opiekun kolonijny, wychowawca świetlicy, wychowawca w przedszkolu. Od 5 lat pracuję jako pedagog szkolny i terapeuta pedagogiczny w szkole podstawowej. Swoją wiedzę i kompetencję rozwijam biorąc udział w szkoleniach, webinariach i kursach.

W klasach 1-8 prowadzę zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z uczniami z autyzmem, w tym z Zespołem Aspergera, uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Prowadzę również indywidualne zajęcia terapeutyczne dla uczniów objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną w szkole.

Ukończyłem następujące szkolenia:
– Terapia ręki I i II stopień
– Trener Grafomotoryki
– Mobbing i dyskryminacja w szkole
– Pedagogika zabawy – metoda klanzy
– Jak wyciszyć grupę?
– Mniej znaczy więcej, czyli o skutecznym uczeniu się uczniów
– Od emocji do zachowania
– Aktualne zagrożenia i wyzwania w ramach psychoprofilaktyki i wsparcia dzieci i młodzieży

Jasińska Małgorzata

Psycholog
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie,
Kierunek: psychologia Specjalność: kliniczna
Jestem psycholożką, obecnie w trakcie całościowego 4-letniego szkolenia
psychoterapeutycznego w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym,
ośrodku. akredytowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Odkąd pamiętam towarzyszyła mi idea pomocy innym. Na początku były to wolontariaty, później, po rozpoczęciu studiów podjęłam pracę w przedszkolu, a po pewnym czasie jako niania, co sprawiło, że pokochałam pracę z dziećmi. W czasie tych kilku lat mój warsztat nieustannie się modyfikował, nabywałam nowe umiejętności zarówno z zakresu pracy z dziećmi jak i z dorosłymi. Specjalistyczne doświadczenie i umiejętności zdobywałam między innymi w miejscach takich jak Przedszkole Terapeutyczne Effectis, gdzie poznawałam specyfikę pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W ramach stażu
współpracowałam również z Fundacją Terapeutyczną, gdzie miałam okazję doszkalać się w zakresie prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych zarówno z dziećmi w wieku przedszkolnym jak i z młodzieżą. Od pewnego czasu uczestniczę również w różnych szkoleniach oferowanych przez szkołę psychoterapii DIALOG. Swoją przygodę z ASAN rozpoczęłam jako stażystka w 2022 roku co również dało mi możliwość nabycia nowych umiejętności, które teraz wykorzystuję w codziennej pracy.
Aktualnie pracuję jako Terapeuta Środowiskowy z młodzieżą i z osobami dorosłymi oraz prowadzę zajęcia indywidualne oraz TUS.
Praca z ludźmi to moja pasja. Wierzę, że każdy z nas jest wyjątkowy, a co za tym idzie
zupełnie inny, dlatego w swojej pracy zawsze dokładam wszelkich starań, aby tę niezwykłość dostrzec. Każdy z nas ma nieco inne potrzeby i doświadczenia; dlatego podchodzę indywidualnie do każdego człowieka w zależności od jego aktualnych potrzeb i możliwości.
Odbyte kursy i szkolenia:
• Trener Umiejętności Społecznych – efektywne kształtowanie kluczowych umiejętności
społecznych oraz życiowych
• Depresja nastolatków. Diagnoza i terapia z wykorzystywaniem technik poznawczo –
behawioralnych;
• Agresja u dzieci i młodzieży;
• LATERALIZACJA oka i ucha;
• BAJKOTERAPIA;
• Jak pracować z brakiem siły i motywacji u pacjenta depresyjnego;
• Jak pracować z pacjentem z zaburzeniami dysocjacyjnymi po traumie;
• JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM Z NARCYSTYCZNYM ZABURZENIEM
OSOBOWOŚCI;
• CO KAŻDY TERAPEUTA POWINIEN WIEDZIEĆ O NIEPRAWIDŁOWO
ROZWIJAJĄCEJ SIĘ OSOBOWOŚCI U NASTOLATKÓW;
• JAK PRACOWAĆ Z ZABURZENIAMI OBRAZU CIAŁA U OSÓB Z
ZABURZENIAMI ODŻYWIANIA
• PACJENT Z NATRĘCTWAMI W GABINECIE PSYCHOTERAPEUTY;
• PACJENT PO TRAGICZNYM WYDARZENIU –
TRAUMA I TYPU;
• PRACA Z PACJENTEM, KTÓRY DOŚWIADCZYŁ WYKORZYSTANIA
SEKSUALNEGO;
• JAK PRACOWAĆ Z OSOBAMI, KTÓRE DOŚWIADCZYŁY
OKOŁOPORODOWEJ STRATY DZIECKA;
• PACJENT PSYCHOTYCZNY W GABINECIE;
• JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM CHORYM ONKOLOGICZNIE;
• PACJENT, KTÓRY ZGŁASZA MOLESTOWANIE I MOBBING W PRACY -PRZEWODNIK;
• NAJNOWSZE SPOSOBY ROZUMIENIA ŻAŁOBY;
• WYPALENIE ZAWODOWE, ZMĘCZENIE WSPÓŁCZUCIEM, STRES;
• CZEGO WARTO NAUCZYĆ SIĘ OD TERAPEUTÓW PSYCHODYNAMICZNYCH;
• JAK PRACOWAĆ Z DOROSŁYMI PACJENTAMI Z ZESPOŁEM ASPARGERA;
• JAK PRACOWAĆ Z DOROSŁYMI Z ADHD;
• INTERWENCJA KRYZYSOWA;
• JAK PRACOWAĆ Z MŁODYMI OSOBAMI Z PROBLEMEM OTYŁOŚCI;
• WSPIERANIE ROZWOJU I TERAPIA DZIECI Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU;
• PODSTAWY TERAPII SCHEMATU, DBT, ACT, CFT;
• CZEGO WARTO NAUCZYĆ SIĘ OD TERAPEUTÓW SCHEMATU;
• JAK SKUTECZNIE PRACOWAĆ Z PACJENTAMI Z ANOREKSJĄ;
• INTERWENCJA KRYZYSOWA WOBEC PACJENTA, KTÓRY CHCE ODEBRAĆ SOBIE ŻYCIE;
• GDY PACJENT ZGŁASZA MYŚLI SAMOBÓJCZE;
• CZEGO WARTO NAUCZYĆ SIĘ OD TERAPEUTÓW SYSTEMOWYCH;
• PODSTAWY POROZUMIENIA BEZ PRZEMOCY (NVC) DLA PSYCHOLOGÓW;
• PRAKTYCZNE METODY PRACY Z TRAUMĄ RELACYJNĄ (TYPU II) U NASTOLATKÓW;
• SAMOUSZKODZENIA U DZIECI I MŁODZIEŻY, JAK PRACOWAĆ JAKO
PSYCHOLOG;
• TRAUMA. JAK DIAGNOZOWAĆ I ROZMAWIAĆ Z PACJENTEM O TRAUMIE;
• Jak pracować z pacjentem z wysokim poziomem narcyzmu wrażzliwegoMałgorzata Jasińska

Małgorzata Nowakowska Bubak

Paulina Starzomska

Terapeuta Integracji Sensorycznej, pedagog

Informacje wkrótcePaulina Starzomska

Aleksandra Jaracz

Psycholog

 

Ukończyłam studia psychologiczne na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam odbywając praktyki w przedszkolach i szkole. Obecnie pracuje również w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie zajmuje się diagnozą dzieci w wieku szkolnym. Doszkalam swoje umiejętności pracy z dziećmi na studiach podyplomowych z przygotowania pedagogicznego. Aleksandra Jaracz

W swojej pracy stawiam na empatię, zrozumienie oraz tworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której dzieci mogą rozwijać umiejętności radzenia sobie z wyzwaniami codziennego życia. Moim celem jest wspieranie dzieci w budowaniu pewności siebie oraz zdrowych relacji z rówieśnikami i dorosłymi.

Martyna Augustowska

Terapeuta Integracji Sensorycznej, pedagog
Martyna Augustowska

Ukończyłam studia z edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. W przedszkolu pracuję od 2015 roku. Swoje wykształcenie poszerzyłam o studia podyplomowe z diagnozy i integracji sensorycznej w 2022 roku i rozpoczęłam pracę w terapii SI. Odbyłam staż w Fundacji Okno u Magdaleny Okrzasy, brałam też udział w szkoleniu „Plany terapii w SI”. Po urlopie macierzyńskim chciałabym poszerzyć wiedzę o pielęgnacji niemowlęcia i w przyszłości o diagnozowaniu. Zaczęłam od szkolenia pierwszego stopnia u Agnieszki Słoniowskiej „Rozwój i pielęgnacja niemowlęcia”.



oraz Stażyści i Wolontariusze wspierający pracę Ośrodka ASAN

  • Zapisz się do naszego newslettera