Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie,
Kierunek: psychologia Specjalność: kliniczna
Jestem psycholożką, obecnie w trakcie całościowego 4-letniego szkolenia
psychoterapeutycznego w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym,
ośrodku. akredytowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Odkąd pamiętam towarzyszyła mi idea pomocy innym. Na początku były to wolontariaty, później, po rozpoczęciu studiów podjęłam pracę w przedszkolu, a po pewnym czasie jako niania, co sprawiło, że pokochałam pracę z dziećmi. W czasie tych kilku lat mój warsztat nieustannie się modyfikował, nabywałam nowe umiejętności zarówno z zakresu pracy z dziećmi jak i z dorosłymi. Specjalistyczne doświadczenie i umiejętności zdobywałam między innymi w miejscach takich jak Przedszkole Terapeutyczne Effectis, gdzie poznawałam specyfikę pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W ramach stażu
współpracowałam również z Fundacją Terapeutyczną, gdzie miałam okazję doszkalać się w zakresie prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych zarówno z dziećmi w wieku przedszkolnym jak i z młodzieżą. Od pewnego czasu uczestniczę również w różnych szkoleniach oferowanych przez szkołę psychoterapii DIALOG. Swoją przygodę z ASAN rozpoczęłam jako stażystka w 2022 roku co również dało mi możliwość nabycia nowych umiejętności, które teraz wykorzystuję w codziennej pracy.
Aktualnie pracuję jako Terapeuta Środowiskowy z młodzieżą i z osobami dorosłymi oraz prowadzę zajęcia indywidualne oraz TUS.
Praca z ludźmi to moja pasja. Wierzę, że każdy z nas jest wyjątkowy, a co za tym idzie
zupełnie inny, dlatego w swojej pracy zawsze dokładam wszelkich starań, aby tę niezwykłość dostrzec. Każdy z nas ma nieco inne potrzeby i doświadczenia; dlatego podchodzę indywidualnie do każdego człowieka w zależności od jego aktualnych potrzeb i możliwości.
Odbyte kursy i szkolenia:
• Trener Umiejętności Społecznych – efektywne kształtowanie kluczowych umiejętności
społecznych oraz życiowych
• Depresja nastolatków. Diagnoza i terapia z wykorzystywaniem technik poznawczo –
behawioralnych;
• Agresja u dzieci i młodzieży;
• LATERALIZACJA oka i ucha;
• BAJKOTERAPIA;
• Jak pracować z brakiem siły i motywacji u pacjenta depresyjnego;
• Jak pracować z pacjentem z zaburzeniami dysocjacyjnymi po traumie;
• JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM Z NARCYSTYCZNYM ZABURZENIEM
OSOBOWOŚCI;
• CO KAŻDY TERAPEUTA POWINIEN WIEDZIEĆ O NIEPRAWIDŁOWO
ROZWIJAJĄCEJ SIĘ OSOBOWOŚCI U NASTOLATKÓW;
• JAK PRACOWAĆ Z ZABURZENIAMI OBRAZU CIAŁA U OSÓB Z
ZABURZENIAMI ODŻYWIANIA
• PACJENT Z NATRĘCTWAMI W GABINECIE PSYCHOTERAPEUTY;
• PACJENT PO TRAGICZNYM WYDARZENIU –
TRAUMA I TYPU;
• PRACA Z PACJENTEM, KTÓRY DOŚWIADCZYŁ WYKORZYSTANIA
SEKSUALNEGO;
• JAK PRACOWAĆ Z OSOBAMI, KTÓRE DOŚWIADCZYŁY
OKOŁOPORODOWEJ STRATY DZIECKA;
• PACJENT PSYCHOTYCZNY W GABINECIE;
• JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM CHORYM ONKOLOGICZNIE;
• PACJENT, KTÓRY ZGŁASZA MOLESTOWANIE I MOBBING W PRACY -PRZEWODNIK;
• NAJNOWSZE SPOSOBY ROZUMIENIA ŻAŁOBY;
• WYPALENIE ZAWODOWE, ZMĘCZENIE WSPÓŁCZUCIEM, STRES;
• CZEGO WARTO NAUCZYĆ SIĘ OD TERAPEUTÓW PSYCHODYNAMICZNYCH;
• JAK PRACOWAĆ Z DOROSŁYMI PACJENTAMI Z ZESPOŁEM ASPARGERA;
• JAK PRACOWAĆ Z DOROSŁYMI Z ADHD;
• INTERWENCJA KRYZYSOWA;
• JAK PRACOWAĆ Z MŁODYMI OSOBAMI Z PROBLEMEM OTYŁOŚCI;
• WSPIERANIE ROZWOJU I TERAPIA DZIECI Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU;
• PODSTAWY TERAPII SCHEMATU, DBT, ACT, CFT;
• CZEGO WARTO NAUCZYĆ SIĘ OD TERAPEUTÓW SCHEMATU;
• JAK SKUTECZNIE PRACOWAĆ Z PACJENTAMI Z ANOREKSJĄ;
• INTERWENCJA KRYZYSOWA WOBEC PACJENTA, KTÓRY CHCE ODEBRAĆ SOBIE ŻYCIE;
• GDY PACJENT ZGŁASZA MYŚLI SAMOBÓJCZE;
• CZEGO WARTO NAUCZYĆ SIĘ OD TERAPEUTÓW SYSTEMOWYCH;
• PODSTAWY POROZUMIENIA BEZ PRZEMOCY (NVC) DLA PSYCHOLOGÓW;
• PRAKTYCZNE METODY PRACY Z TRAUMĄ RELACYJNĄ (TYPU II) U NASTOLATKÓW;
• SAMOUSZKODZENIA U DZIECI I MŁODZIEŻY, JAK PRACOWAĆ JAKO
PSYCHOLOG;
• TRAUMA. JAK DIAGNOZOWAĆ I ROZMAWIAĆ Z PACJENTEM O TRAUMIE;
• Jak pracować z pacjentem z wysokim poziomem narcyzmu wrażzliwego