Jestem absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna. Doświadczenie zdobywałam zarówno w placówkach oświatowych (żłobki, przedszkola, przedszkola specjalne, szkoły), jak i medycznych (oddziały neurologiczne, udarowe, neonatologiczne, otorynolaryngologiczne, poradnie przyszpitalne).
W pracy skupiam się na holistycznym podejściu do pacjenta i odnalezieniu przyczyny występującego zaburzenia, a tym samym postawieniu prawidłowej diagnozy i zaplanowaniu możliwie najlepszej terapii. Podążając za potrzebami dziecka wspieram je w jego rozwoju i motywuję do efektywnej pracy.
Ćwiczenia logopedyczne wspomagam elektrostymulacją, masażem logopedycznym i terapią miofunkcjonalną.
Ukończyłam następujące szkolenia:
„MFT 9-99 sTars – Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99” ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg A. Kittel
Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii – podejście praktyczne
Holistyczne podejście do terapii zaburzeń czynnościowych
Terapia ręki i stopy I i II stopnia
Małe i duże dziecko z autyzmem u logopedy. Komunikacja i język.
Ankyloglosja – wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i po zabiegu
Diagnoza opóźnionego rozwoju mowy
Terapia opóźnionego rozwoju mowy
Badanie logopedyczne noworodków i niemowląt
Zajęcia logopedyczne jako forma pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce oświatowej
Rozwój mowy w 1 roku życia
Aktywności logopedyczne w przypadku opóźnionego rozwoju mowy – przykłady zabaw
Zajęcia logopedyczne jako forma pomocy psychologicznopedagogicznej w placówce oświatowej
„Poczytaj mi mamo” – pozytywne aspekty czytania