Jestem absolwentką studiów logopedycznych w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii
Grzegorzewskiej w Warszawie. Doświadczenie zdobywałam w placówkach edukacyjnych (szkoły, przedszkola) oraz w poradniach psychologiczno-pedagogicznych.
Szczególnie ważny jest dla mnie kontakt z dzieckiem oraz jego rodzicami, cenię stworzenie relacji z dzieckiem, przyjazną atmosferę w gabinecie. Do każdego pacjenta podchodzę holistycznie i indywidualnie.
Uczestniczyłam w licznych szkoleniach poszerzających kompetencje zawodowe:
-„Karty Oceny Logopedycznej Dziecka –
KOLD
– test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do
ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka”
-„GORA Gesty Obrazujące Ruchy Artykulatorów”
-„Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie”
-„Połykanie i pozycja spoczynkowa języka”
-„Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne”
-„Diagnoza wędzidełek – ankyloglosja”
-„Wędzidełko przed i po zabiegu – perspektywa logopedy i lekarza”
-„Ortodoncja dla logopedów. Diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustno-twarzowego w ujęciu ortodontyczno-neurologopedycznym”
-„Oddech to podstawa w terapii logopedycznej”
-„Napięcie mięśniowe w sferze orofacjalnej – rozwiązania terapeutyczne”
-„Skuteczne metody logopedyczne w wybranych problemach dyslalii”
-„Efektywne postępowanie w przypadku sygmatyzmu właściwego”
-„Mowa bezdźwięczna”
-„Spektrum zaburzeń autystycznych w diagnozie i terapii logopedycznej”
-„Terapia Małego Dziecka z ASD”
-„Nauka mowy u dzieci z autyzmem”
-„Zachowania trudne u dzieci ze spektrum autyzmu – interwencja behawioralna”
-„Opóźniony rozwój mowy – diagnoza i terapia krok po kroku”
-„Od samogłoski do modelowania zdań – programowanie języka u dzieci”
W pracy logopedy najbardziej interesują mnie zagadnienia dotyczące terapii miofunkcjonalnej, dyslalii (zaburzenia artykulacji), terapii dziecka z opóźnionym rozwojem mowy, terapii dziecka ze spektrum autyzmu.