Search
Aleksandra Włodarska

Aleksandra Włodarska

psycholog
Posiadam tytuł magistra psychologii ze specjalnością kliniczną uzyskany na Akademii
Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.

Moją pasją i główną misją jest pomaganie ludziom w radzeniu sobie z życiowymi trudnościami, rozwijanie ich potencjału oraz wspieranie zdrowia psychicznego i emocjonalnego. Od najmłodszych lat czerpałam satysfakcję z niesienia pomocy innym w rozwiązywaniu problemów. Psychologia pozwala mi wykorzystać tę umiejętność i przyczynić się do poprawy życia innych osób. Zawsze czułam się blisko innych ludzi i interesowały mnie ich historie, wyzwania i sukcesy. Moje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam pracując jako Terapeuta Środowiskowy. Wykonując ten zawód nadrzędnym celem jest dostarczanie dzieciom wsparcia emocjonalnego i psychologicznego w ich naturalnym otoczeniu, czyli w miejscach, gdzie się uczą, bawią i rozwijają. To podejście pozwala mi lepiej zrozumieć ich indywidualne potrzeby i wyzwania, a także budować zaufanie, które jest kluczowe w procesie terapeutycznym. W ramach stażu współpracowałam z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną nr 23 oraz Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną nr 17.W ciągu ostatnich kilku tygodni aktywnie uczestniczę w różnych kursach oferowanych przez szkołę psychoterapii DIALOG. Odbywam również szkolenie na Trenera Umiejętności Społecznych. Moją przygodę z ASAN rozpoczęłam jako stażystka, co znacząco poszerzyło moje kompetencje, które teraz z powodzeniem wykorzystuje w codziennej praktyce zawodowej. Uczestnictwo w wybranych kursach i szkoleniach:

  • JAK BYĆ SPECJALISTĄ LGBT+ FRIENDLY.
  • JAK POMÓC PACJENTOWI RADZIĆ SOBIE Z EMOCJAMI W NAJTRUDNIEJSZYCH SYTUACJACH ŻYCIOWYCH? PODSTAWY RTZ.
  • JAK PRACOWAĆ Z CIAŁEM W PSYCHOTERAPII TRAUMY?
  • JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM, KORZYSTAJĄC Z JEGO ZASOBÓW I
  • MOCNYCH STRON?
  • PODSTAWY TERAPII ERICKSONOWSKIEJ.
  • JAK PRZEPROWADZIĆ INTERWENCJĘ KRYZYSOWĄ WOBEC
  • DZIECKA/NASTOLATKA, KTÓRY CHCE ODEBRAĆ SOBIE ŻYCIE?
  • JAK DIAGNOZOWAĆ I ROZMAWIAĆ Z PACJENTAMI O TRAUMIE?
  • CZYM JEST DEPRESJA I JAK PRACOWAĆ Z JEJ OBJAWAMI NA RÓŻNYCH ETAPACH JEJ NASILENIA?
  • JAK PRACOWAĆ TERAPEUTYCZNIE Z PACJENTEM ZMAGAJĄCYM SIĘ Z OTYŁOŚCIĄ?
  • JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM, KTÓRY ŻYJE W CIĄGŁYM LĘKU IZMWARTWIENIU?
  • PACJENT, KTÓRY ZGŁASZA MOLESTOWANIE I MOBBING W PRACY.
  • WSPIERANIE ROZWOJU I TERAPIA DZIECI Z ZABURZENIAMI ZE
  • SPEKTRUM AUTYZMU